Popüler Yayınlar

8 Ağu 2011

ilk telefon görüşmesi

        Herşeyde olduğu gibi ilk telefonlaşmamızda bi tuhaftı.3M nin telefon numaramı nasıl istediğini yazmak istiyorum.mevsimlerden yazşehir dışından kuzenlerim gelmiş okey oynamak istedik bizde okey takımı yok komşudan almaya gidiyorum.kapıya çıktım 3M kapıda arabanın içinde hareket halinde.beni aynadan görünce durdu sokağın ortasında,tam yanından geçerken iyi akşamlar bana telefon numaranı verebilirmisin,bazen annemlere ulaşamıyorum da seni arar bilgi alırım dedi. :))) tuhaf olan şu ailesiyle pek bi bağlantımız yok.Tamam karşı komşu olabilir ama gitmişliğimiz gelmişliğimiz ve öyle bana annesini sorabilecek bende kapılarını çalıpda "şey pardon teyzecim oğlunuz size ulaşamış da beni aradı sordu" diyebilecek konumda değilim yani :))  Her ne hikmetse verdim yinede numara mı? 1 kaç saat sonra aradı alamadım sesini.tanıttı kendini vee böylelikle ilk görüşme gerçekleşti.
        Her şey sanki yazılmış çizlmiş bi senaryo gibi ilerledi 3M ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder