Popüler Yayınlar

5 Ağu 2011

ilk buluşma

   Günlerden şu gündü diyemiycem.hatırlamak ne mümkün.Zira beyin otomatik olarak kendini unutmaya veriyor.çarşıya gezintiye birazda alışverişe çıkmıştım yurtdışına tatile gidecektim,yada dönmüştüm, çarşı ortasında karşıma çıktı selam verdi aldım selamını.kahve içmeye davet etti,kabul ettim,(hahahaa olaya bakın selamını bile almaya tenezül etmeyen kız kahve davetini kabul ediyo...bide üstüne kahve davetinde kola içiyo )..ilk davet ilk görüşme ilk fiyasko.gittiğim yerde kuzenimle karşılaştım..e ne var bunda demeyin buralarda racona terstir kızların dışarda gezmesi hele hele bi erkekle bi yerlerde oturması aman tanrımmm facia,duyan duymayan da hemen orda çocuğu yapmış adamın eline vermişim sanacak,o derece yani.Ama güzel bi gündü bi heyecan başlamıştı kıpırtılar oluşmaya başladı içimde,farkındaydım fırtınaları yaşatacaktı bana yinede güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder