Popüler Yayınlar

9 Ağu 2011

erkeklerin olmadığı bi dünya

            Erkek milleti değilmi hepsinin altına bi kib rit suyu yeter.hayatıma giren erkeklerin sayesinde feminist oldum.erkek sinek bile görmek istemiyorum bazen.acaba diyorum erkeklerin barınmadığı bir yer varmı hayatın şöle erkeksiz dertsiz tasasız sorunsuz olduğu bir yer.Alıp başımı gidesim geliyo bazen.arayıp o yeri bulmak huzura kavuşcağıma inansam yaparım bunu........Bütün erkeklerin yüreği acısın istiyorum mesela,neden hep kadınlar daha çok acı çekiyor ki neden hep biz eksideyiz onlar artıda.Büyük haksızlık.

2 yorum:

  1. Seninle kesinlikle aynı fikirdey-dim-. Gerizekalı bir çocuktan hoşlanıp mal olduğunu anlayınca. Ama şimdi bütün erkeklerin öyle olmadığını çözdüm. Kadınların da daha çok acı çektiği konusunda haklısın. Bence onun sebebi, erkeklerin zekasının daha düşük olması, algılayamaması, düşüncesizliği. Hiç bir şey üstüne düşünmeyince, acı da çekemiyor insan. Bu arada blogunu yeni izlemeye başladım, o yüzden en başta demem gerekirken en sonda söylüyorum ama; meraba :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba :) evet belki erkekler düşüncesiz.ama şunu söylim.karşıma şu ana kadar çıkan bütün erkekler aynı sabit düşünceye sahip.aslında bu buloğa başladığımda 3M ile başlayıp sonuna kadar gelecektim.fakat 3M nin bütün mesaj kayıtlarını buraya yazsam sanırım sayfalar alır :) o yüzden vazgeçtim.çünkü artık o hayatımda değil.

    YanıtlaSil