Popüler Yayınlar

17 Ağu 2011

dul çocuklu bir kadın bekar bir erkek

   evet bvelki yıllarca 3M nin acısını yaşadım ve hala yaşamaaktayım.nişanlandı eski kocam 3M.içim acıdımı evet acıdı,yüreğim sızladımı evet sızladı.ama elden gelen bişey yoktu.netice itibariyle değişmeye yüz göstermedi öyle bi çaba aiçine girmedi.oysa diğer taraftaan beni ayrılmışlığımla ve oğlumla tanıyan bir diğer insan vardı.hayatıma tanıdığım ilk günden damgasını vuran bana zaman zaman 3M yi unutturabilen tek insan.hayatımın rengi aşkım Maykim.dün akşam birlikteydik bir buçuk yıllık beraberliğimizde hiç bu kadar ciddi ve net görmemiştim onu.kesinlikle en fazla 1yıl içerisinde düğün hazırlığı içerisinde olduğunu ailesinin tavrını sorduğumda ben buna karar verdim gerekirse tek yaşarım onlar olmadan da yaşanabilir gibi bir cevap almış olmam beni inanılmaz mutlu kıldı.öyleki 3M nin nişan arefesini ruhum bile duymadı.Maykim seni çok seviyorum.umuyorum bi ömür seninle mutlu ve huzurlu yaşarız aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder