Popüler Yayınlar

11 Ağu 2011

erkek mi karısına sahip çıkar kadın mı kocasına ben anlamadım şimdi??

     Aklım almıyo bi insan eşinden ayrılır çocuğundan uzakta yaşarda hayatı mahvolurda hala aptal inadını yürütebilirmi evet yürütebilirmiş gördüm.böyle bi saçmalık yok yeryüzünde heralde.ayrılalı bir buçuk yıl olmuş evlilik hazırlıkları yapıyor adam hala bana sahip çıkmadın derdinde yaaaaaaa.ayyyy çıldırcam.elimden gelenin en süperi neyse hepsini yaptım.denemediğim yöntem kalmadı sırf evimin huzuru olsun bu yuva dağılmasın diye daha bi adam allahtan belasınımı ister anlamadım ki...Hem ayrıca anlam veremediğim ve hakikaten beni yerden yere vuran bi durum daha kimin kime sahip çıkması gerekiyo bayan olan ben erkek olan o kadın olan ben koca olan o 2 yıla yakın işsiz gezen o çalışıp eve para getiren ben.boş gezdiği halde terasa çıkıp güvercin başında bekleyip kışın ayazında 6-7 aylık yavrusunu buz gibi eve götüren evde olduğu halde o sabayı yakıp eve gelme saatimizde evi ısıtmayan yine o.her türlü hayat zorluğuna onunla göğüs germeye çalışan ben ama her defasında beni geri planda bırakmaya çalışan yine o.Allahım sen bana güç kuvvet ver yarabbim adamdan ayrıldım yükünü hala ben çekiyorum sen sabrımı arttır benim yarabbim.
                    3M senin için en güzel dileğim.bütün kalbimle dilerim ki evlendiğin o yuva da huzur bulamayasın ilk gecenden sorunların başlasın evde her pişirdiğiniz tatlı yemeği acı olarak yiyemeden kalkasınız o sofradan inşallah....AMİNNNNNNNNNNNN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder